02-5661441

מאמרים | יום כיף במתחם טחנת הרוח

יום כיף במתחם טחנת הרוח

התכנית המושלמת ליום כיף וגיבוש בלתי נשכח!

ירושלים היא אחד היעדים התיירותיים המועדפים ביותר, בכל עונות השנה. בעיר הבירה של ישראל ישנן שפע של אטרקציות וחוויות מהנות אשר מחכות למבקרים בה בכל סמטה. אולם אם לא מתחשק לכם לבזבז את עיקר זמנכם בנסיעות ופקקים מאטרקציה לאטרקציה ומיעד נבחר לאחר, חברת זוזו תיירות מציעה לכם את התכנית המושלמת ליום גיבוש וכיף מקורי וייחודי. והדובדבן שבקצפת: היום יכלול אינספור פעילויות מבלי שתצטרכו להזיז את הרכב או את האוטובוס מהחניה הצמודה למתחם (כחול לבן בחניון העליון ואפור חינם בחניון התחתון)

מתחם טחנת הרוח – אחד היעדים האטרקטיביים שיש לירושלים להציע לתיירים ולישראלים
אם עוד לא ביקרתם במתחם טחנת הרוח בירושלים, הרשו לנו להציג לכם את היעד המושלם: טחנת הרוח אשר נבנתה על ידי משה מונטיפיורי בשנת 1858 עודנה עומדת בגאון. לצדה של הכרכרה הידועה במשכנות שאננים, הטחנה הנה ללא ספק אחת מנקודות החן ההיסטוריות, המרהיבות והחשובות של העיר. לראשונה בספטמבר 2018 הפכה טחנת הרוח למתחם חוויות, בילוי ופנאי בו תוכלו ליהנות משפע של פעילויות מהנות במיוחד תחת קורת גג אחת.

להירשם, לבוא וליהנות
במתחם טחנת הרוח תוכלו ליהנות ממספר פעילויות המתאימות במיוחד ליום כיף משפחתי וליום גיבוש לצוותי הנהלה או עובדים. החל בפארק בריחה ראשון מסוגו בירושלים (דמיינו חדר בריחה אבל במרחב פתוח). ואם אתם רוצים לנוח לרגע ולקחת נשימה עמוקה, תוכלו לעשות זאת בבית הקפה הרומנטי הפועל במתחם ולצפות בנוף פנורמי של העיר העתיקה. לרשותכם המון אפשרויות, וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את הסיור המתאים לכם ולהגיע ליום כיף חוויתי, מקורי ובלתי נשכח.

במתחם טחנת הרוח יש מספר אטרקציות המתאימות למבקרים עם תחומי ענין מגוונים:

    •    פארק בריחה סודות מונטיפיורי – אם תמיד חלמתם להתנסות בחדר בריחה, אז חדר בריחה ׳סודות האוצר של מונטיפיורי׳ הוא אחד המגניבים. זה הזמן לחפש רמזים ולפתור חידות בכל המתחם כדי למצוא את אוצרו הגדול ביותר של מונטיפיורי ולהפוך ליורשיו המאושרים. 


    •    סדנת יין – בטחנת הקמח ההיסטורית במשכנות שאננים, תוכלו להצטרף לסדנת יינות ייחודית במרכז המבקרים של יקב ירושלים. כאן האהבה שלכם ליין תקבל משמעות, תוכלו להבין מדוע היין קיבל את הכינוי "משקה האלים" ותגלו כיצד כל החושים שלכם פועלים בזמן לגימת יין. 

    •    קפה ומאפה מול הנוף הכי יפה בעולם - לקינוח הביקור מוזמנים לשבת לקפה בבית קפה החדש שהקמנו עבורכם: ״הטחנה״, במיקום מושלם על מרפסת הדק שפונה לנוף המדהים של העיר העתיקה.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ליום כיף מיוחד, שבו כל הכיף מרוכז עבורכם בנוחות באתר אחד ובו אינספור אטרקציות ופעילויות.

בוא ליום כיף בטחנת הרוח!
בחרו את אחת האפשרויות ואנו נחזור אליכם בהקדם!

להזמנות חייגו: 02-566-1441 
 

בואו ליום כיף בטחנת הרוח
בחרו את אחת מהאופציות ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.
מאשר/ת דוא"ל
תודה על פנייתכם
שלום לך,
ההודעה התקבלה במערכת.
נחזור אליכם בקרוב בשעות הפעילות של המשרד.
בברכה
צוות מתחם טחנת הרוח
השותפים שלנו
משרד העליה והקליטה
הרשות לפיתוח ירושלים
תודה שפניתם למתחם טחנת הרוח!
שעות המענה הטלפוני בימים א'-ה', בין השעות 9:00-16:00
**אין מענה לפניות חדשות בסופי שבוע וחגים**
אתם מוזמנים להשאיר הודעה במענה האנושי 02-5661441 או במייל [email protected], ונשמח לחזור אליכם במהלך שעות הפעילות
​תודה!